zondag 23 maart 2014

Culinaire verwennerijen

Mijn droom was ooit van leerling te zijn in de Groene Poort. Jammer genoeg ben ik er nooit mogen heen gaan.
Dit jaar vroeg mijn zoontje om er naar toe te gaan omdat hij heel graag voor kok zou leren. Ik moest dus geen twee keer nadenken. En zeker al niet toen ik hoorde dat Roger van Damme er ook naar toe ging voor een paar heel leuke demo's te geven.
Het was echt een heel leuke dag, veel fantastische dingen gezien en ook heel lekkere hapjes geproefd. Wat die leerlingen, die toch soms wel nog heel jong zijn, al op een bord toveren. Echt super!
En Devin die had echt ogen tekort. Genieten dat hij deed.
Misschien niet echt iets om te zeggen, maar misschien kan ik mijn droom toch ergens een beetje beleven als mijn zoontje in mijn voetsporen treed.
Maar het hoogtepunt voor mij is toch de demo's geweest. De lekkernijen die we van Roger weer mochten proeven... My God!!!
Zie maar zelf naar de foto's en oordeel zelf!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten