zondag 12 januari 2014

Toost mee met Njam!

Velen onder jullie weten het al, anderen nog niet

Een goeie maand geleden las ik op de site van Njam TV dat je kon mee toasten op hun 3 jarig bestaan. Als echte Njam-fan had dit al meteen mijn aandacht. Ik begon te lezen, maar de moed zonk me in de schoenen. Mee gaas toosten met de chefs, ... Ja graag... Maar verder in het artikel las ik dat er een wedstrijd aan verbonden was. :-o

Er gaan dus vijf chefs aanwezig zijn en je mag voor een chef naar keuze iets klaar maken. Iets hartig of zoet... Ik dus maar het venster weer gesloten en besloot om dit aan me te laten voorbij gaan. Ik ben maar een simpele hobbybakker. Nog verre van fijn in afwerking, en zeker nog niet alles de baas
Toch bleef het in mijn achterhoofd spoken. Oke ik maak sowieso geen schijn van kans en zal misschien afgaan als een gieter, maar zo een kans krijg ik misschien nooit meer. Stel je voor dat ze het misschien wel lekker vinden.

Ik ben toen mijn rots in de branding gaan vragen wat zij vond dat ik moest doen. En ja natuurlijk zei ze dat ik het moest doen, niet twijfelen.
En nog een paar die me pushten. Uiteindelijk mij toch ingeschreven

26 januari 2014... Dit zal sowieso een hoogdag worden voor mij. Stress slaat nu al toe. Ik ben al druk bezig met een zoet gerechtje te fabriceren. En de eerste keer was het goed, dit weekend terug geprobeerd voor mijn volk, maar was bijlange niet zo perfect als eerste keer. De smaak was wel top, maar mijn meringue bovenaan liet precies vocht los. :-(
Mag dus dat probleem nog zien op te lossen voor ik dit aan de chefs breng...

Heb nog twee weekjes voor te proberen en te experimenteren.
Als jullie allemaal duimen voor mij dat het lukt en dat ze toch zeggen dat ze het lekker vonden dan  zou ik al super content zijn. Die prijzen hoeven niet, een erkenning van mijn grote voorbeeld is mij meer waard dan alle prijzen samen.

Hoop alleen dat een simpele meid zoals ik niet afga als een gieter tussen die fijne ervaren koks/bakkers

Grtjs en tot een volgende

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten