dinsdag 12 november 2013

Boekenbeurs

Zondag met de kids naar de boekenbeurs geweest. Voor ons altijd een leuke gelegenheid om tussen de nieuwe boeken te neuzen, bekende mensen tegen het lijf te lopen,...
Kids gingen vooral om tussen de jeugdboeken te neuzen, terwijl ikzelf vooral voor de kookboeken ging.
Wat me wel opviel dit jaar was dat er, in vergelijking met vorig jaar, veel meer kookboeken werden gekocht. Kan natuurlijk ook een misvatting zijn van mij
Uiteindelijk ging ik maar voor 1 persoon naar de boekenbeurs en dat is overduidelijk Roger Van Damme. Nog altijd de nummer 1 in mijn ogen. Mijn grote voorbeeld!




 

Was ook nog mooi meegenomen dat ik er een lekker dessertje bij kreeg :-)

 
Na mijn bezoekje aan Roger was ik al content. Mijn boekenbeurs kon al niet meer stuk. Op weg naar de uitgang stond daar niemand minder dan Meneer Sergio Herman himself een babbeltje te slaan. Meteen ook maar eens mijn charmes in de strijd gegooid voor een foto'ke :-p
 
 
 
Ja dames, het is een lekker gerechtje ;-)
Beetje verderop zat Jeroen Meus ook mooi achter een tafeltje zijn boeken te tekenen. En daar stond ook niet zoveel volk aan te schuiven. Achja, waarom niet. Als je dan toch voor de chefs gaat, waarom dan Jeroen Meus niet erbij nemen.
Ik kan hiervan maar 1 iets zeggen. Een fantastisch vriendelijke man! Echt waar! Nam echt tijd voor zijn volk en bleef vriendelijk, terwijl het toch al redelijk laat was en hij al serieus over zijn uren ging.
Super om zoveel leuke mensen tegen het lijf te lopen. Op naar volgend jaar!
 



 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten