zondag 4 januari 2015

2015

Het nieuwe jaar is van start gegaan en ik wil jullie allemaal een heel gelukkig 2015 wensen!!!

Voor mij was het voorbije jaar een jaar met vele veranderingen.
Door de deelname aan de wedstrijd van 3 jaar Njam werd ik één van de winnaars. De commentaren waren lovend en ook de andere kandidaten waren lovend.
Dit was misschien wel de duw die ik nodig had om over de streep getrokken te worden.
Na het vele wikken en wegen en ook natuurlijk eens goed te hebben gerekend heb ik besloten om toch iets te doen met mijn dessertjes
Uiteindelijk heb ik besloten om te starten in bijberoep. We zien wel of het dan lukt
Hieronder zie je enkele foto's van mijn wagen die we aan het restaureren zijn



Maar we zijn er nog niet, er is nog wat werk aan. Ik hoop dan wel tegen maart-april volledig te kunnen starten.
Eerst wil ik klinken met jullie op het nieuwe jaar. Toost en laat ons hopen op een even culinair jaar als 2014!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten